Co wyróżnia klapki Kubota?

0
107
Co wyróżnia klapki Kubota

Kuboty to marka-legenda lat 90. XX wieku. Nowe życie kapcie zawdzięczają czwórce młodych ludzi, którzy zapragnęli odnowić markę. Dzięki temu możemy cieszyć się Kubotami na nowo!

Klapki Kubota – historia marki

Zapinane na rzepy, noszone ze skarpetami lub bez Kuboty były hitem lat 90. XX wieku. Klapki były obecne wszędzie. Ich popularność rosła z każdym dniem. Ale zacznijmy od początku – skąd wzięły się klapki Kubota? Młode małżeństwo – Dorota i Wiesław, sprowadzili kapcie aż z Chin. Obuwie domowe przybyło niewyobrażalnie długą trasę koleją transsyberyjską. Po przyjeździe do Polski, klapki docierały do małej miejscowości Skępe w województwie kujawsko-pomorskim. To było centrum dowodzenia, z którego wyruszały w dalszą podróż – do wszystkich targowisk na terenie kraju.

Niska cena, wygoda i specyficzny urok sprawiły, że Kuboty stały się szybko popularne. Kiedyś znane były i noszone przez niemal wszystkich Polaków. Dziś otrzymały drugie życie i chętnie zakładane są także przez artystów i influencerów.

Po zwiększeniu dostępności rynków zachodnich Kuboty stopniowo zaczęły tracić na swojej popularności. Zwiększenie konkurencji sprawiło, że ich miejsce zaczęło zajmować inne obuwie domowe. Sportowe klapki stały się niemal nieodłącznym elementem świata popkultury. Są coraz częściej widywane jako uzupełnienie zarówno ekstrawaganckich, jak i codziennych stylizacji.

Rok 2018 przyniósł nowy rozdział w historii Kuboty. Czwórka przyjaciół z Łodzi wraz z założycielami marki i ich synami postanowili reaktywować i urozmaicić Kubotę. Kapcie na nowo zaczęły być zakładane przez Polaków. Klapki doczekały się także modelu premium – Kubota Premium. Był to całkiem nowy model – zaprojektowany i wykonany ze skóry. Kapcie pojawiły się między innymi na stopach Margaret, Filipa Chajzera czy Olgi Frycz.

25 urodziny, które przypadały na rok 2019, wiązały się z wypuszczeniem na rynek kolejnych wersji kolorystycznych. Tym zabiegiem marketingowym Kubota skradła na nowo serca Polaków.

Klapki Kubota – inicjatywy

Kuboty to nie tylko kapcie, to także działalność charytatywna i społeczna. Wraz z firmą TAKA PARA, produkującą wzorzyste i kolorowe skarpetki, Kubota stworzyła nowy model – tęczowe Klapki Premium. Część pieniędzy ze sprzedaży modelu jest stale przekazywana na Kampanię Przeciw Homofobii (KPH), wspierającą osoby LGBT+.

Kubota współpracuje również z Fundacją DKMS, Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy czy z MONARem. Działalność charytatywna to jeden z ważniejszych punktów działalności firmy.

Od 2019 roku Kubota udostępniła również usługę personalizacji. Oferta skierowana jest do wszystkich firm i osób, które chcą mieć w posiadaniu klapki Kubota z własnym logo. Firma zastrzega sobie prawo do wykonania zlecenie dopiero od 25 par.

Klapki Kubota – warianty produktu

Na stronie producenta dostępnych jest kilka wariantów kultowych kapci.

  • tradycyjne klapki zapinane na rzep,
  • klapki basenowe,
  • klapki Made in Poland,
  • dla dzieci.

Klapki Kubota skradły serca wielu Polaków. Od ponad 25 lat marka dba o wygodę swoich klientów. Jedną z wielu zalet klapek jest specjalna podeszwa, wykonana ze specjalnej, amortyzującej pianki, dzięki której każdy krok jest przyjemny.

PODZIEL SIĘ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here