Szpilki czy balerinki – zamów przez internet i zdecyduj w domu

0
90

Czy warto kupować obuwie przez Internet? To pytanie zadają sobie niemalże wszystkie panie, które chcą wyglądać modnie i czuć się wygodnie w swoim stroju. Zakup obuwia w sieci jest niedrogi, dlatego wyjaśniamy co zrobić, gdy kupione online szpilki lub balerinki okażą się za małe, źle wykonane bądź inne niż na zdjęciu zamieszczonym w sklepie internetowym.

Zwrot nieużywanego obuwia

Rzeczą naturalną jest, że obuwie zakupione przez Internet przymierza się dopiero po otrzymaniu przesyłki. Jeżeli po jej rozpakowaniu i założeniu obuwia na stopy okaże się, że jest ono za małe, można zwrócić zakupiony towar bez żadnych konsekwencji. Zwykle na zwrot ma się 30 dni, jednak są sklepy online, które przyjmują nieużywane buty bez podania przyczyny zwrotu nawet po dłuższym czasie.

Nieużywaną parę obuwia można odesłać do sklepu internetowego i wymienić ją na inną parę tego samego modelu, na zupełnie inny model bądź zrezygnować z zakupów i odzyskać gotówkę. Warunkiem zwrotu obuwia jest brak jego użytkowania oraz posiadanie dowodu zakupu w postaci paragonu wysyłanego razem z paczką.

Gdy buty są wadliwe

Jeżeli po kilku miesiącach użytkowania okaże się, że obuwie zakupione w sieci jest wadliwe, istnieje możliwość zareklamowania go i odzyskania gotówki lub wymienienia pary na nową. Do 6 miesięcy po zakupie butów przyjmuje się, że para miała wady ukryte, które spowodowały przedwczesne zużycie się obuwia. Po upływie tego okresu kupujący musi sam udowodnić, że zakupiona para szpilek czy balerinek była wykonana niepoprawnie, przez co doszło do zniszczenia butów.

Gwarancja producenta obowiązuje bez względu na sposób zakupu obuwia, dlatego żaden sklep internetowy nie może odmówić jej realizacji, gdy zajdzie taka potrzeba.

PODZIEL SIĘ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here