Jak wrócić do formy po domowej kwarantannie?

0
340
Zdrowe produkty przydatne do diety oraz akcesoria do ćwiczeń

Chociaż nie wiadomo jeszcze, w jakim kierunku zmierza pandemia koronawirusa, jedno jest pewne – okres domowej izolacji mamy już za sobą. Coraz częściej wychodzisz, odwiedzasz różne miejsca, spotykasz się ze znajomymi i dalszą rodziną. Nareszcie możesz trochę odetchnąć, a do tego ta piękna pogoda! Wszystko byłoby wspaniale, gdyby nie fakt, że wielu z nas kwarantannę zakończyło z kilkoma nadprogramowymi kilogramami, które teraz bardzo przeszkadzają. No bo jak tu planować wakacje, gdy kostium kąpielowy nie leży już tak dobrze, jak w zeszłym sezonie? Odpowiedź jest prosta – sport i zdrowe odżywianie. Specjaliści z Nice To Fit You podpowiadają, jaką dietę wybrać, aby zrzucić kilogramy szybko, ale bez uszczerbku na zdrowiu.

Z tekstu dowiesz się:

  • jak schudnąć i wrócić do formy za pomocą ćwiczeń,
  • jaką dietę wybrać, aby szybko zrzucić zbędne kilogramy po kwarantannie.

Zastanawiasz się, jak schudnąć po kwarantannie? Jeśli podczas kilkumiesięcznej izolacji nie byłeś zbyt aktywny i jadłeś niezdrowo, powrót do formy będzie sporym wyzwaniem. Ale przecież wyzwania są po to, aby się z nimi mierzyć! Nie miej więc sobie za złe czasu, który mogłeś wykorzystać lepiej – po prostu teraz zatroszcz się o siebie i z optymizmem spoglądaj w przyszłość! Jeśli widzisz tam swoją wymarzoną sylwetkę, przeczytaj, jak osiągnąć ten cel.

Jak zrzucić zbędne kilogramy po domowej izolacji? Ćwiczenia na szybkie chudnięcie

Jak schudnąć? Niezbędne będą oczywiście ćwiczenia fizyczne. Pamiętaj, że każda aktywność fizyczna przynosi dobre efekty. Ale jeśli Twój wakacyjny wyjazd zbliża się wielkimi krokami i zależy Ci na szybkim efekcie, spacery czy pływanie potraktuj tylko jako dodatek i skup się na treningu, który pozwoli Ci naprawdę skutecznie pozbyć się nadmiaru tłuszczu.

Ćwiczenia na spalanie powinny działać na organizm w taki sposób, by przyspieszyć metabolizm, a więc przemianę tłuszczu w energię. Pod tym względem dobrym wyborem będą interwały. Trening tego typu powoduje utrzymywanie tempa metabolizmu na wysokim poziomie – nawet do 24 godzin po zakończonych ćwiczeniach. To oznacza, że tkanka tłuszczowa jest spalana jeszcze przez wiele godzin po wysiłku – nawet gdy Ty odpoczywasz!

Czym są interwały? Najlepsze w tym wszystkim jest to, że mogą to być naprawdę różne rodzaje ćwiczeń, więc z łatwością wybierzesz te, które Ci odpowiadają. W ramach treningu postaw na różne rodzaje brzuszków i przeplataj je z przysiadami czy podskokami. Wybierz 3 dowolne i wykonuj je w schemacie:

  • 1 ćwiczenie (30 sekund),
  • 2 ćwiczenie (30 sekund),
  • 3 ćwiczenie (30 sekund),
  • przerwa (30 sekund).

Następnie powtórz ćwiczenia jeszcze raz. Najważniejsze, aby robić to w szybkim tempie i płynnie przechodzić do kolejnego ćwiczenia. Jeśli czujesz się na siłach, następnego dnia możesz zwiększyć 30 sekund do minuty lub wykonać więcej powtórzeń całej serii – w ten sposób nie przyzwyczaisz swojego ciała do standardowego wysiłku, tylko będziesz codziennie stawiać mu nowe wyzwania. Pamiętaj też, aby serie ćwiczeń były różnorodne, aby zaangażować wszystkie partie ciała do pracy. Efekty będą lepsze i szybsze!

Jeśli zastanawiasz się, jak zrzucić kilogramy, i zupełnie nie wiesz, jakie ćwiczenia będą do tego najlepsze, wybierz się na siłownię i poproś o pomoc trenera personalnego. W każdym klubie fitness powinna być osoba, która będzie mogła Ci pomóc.

Dieta po kwarantannie – jak bezboleśnie wrócić do zdrowego jedzenia?

Być może podczas kwarantanny miałeś więcej czasu na gotowanie i jedzenie z powodu przymusowego urlopu lub pracy zdalnej. Ponadto ten trudny czas sprzyjał zamawianiu dań na wynos i jedzeniu niezdrowych, wysokokalorycznych przekąsek przed telewizorem. Teraz wszystko powoli wraca do normy, a Ty orientujesz się, że złe nawyki z ostatnich miesięcy przeniosłeś do normalnego życia? Czas to zmienić!

To zrozumiałe, że po powrocie do pracy trudno jest Ci znaleźć czas na planowanie posiłków, robienie zakupów i zdrowe gotowanie. Również otwarte lokale usługowe i inne miejsca publiczne nie sprzyjają samodzielnemu przygotowywaniu jedzenia – przecież ten czas lepiej jest poświęcić na spotkanie z dawno niewidzianymi znajomymi! Rozwiązaniem są diety pudełkowe od Nice To Fit You, które wyróżniają się wśród innych propozycji możliwością swobodnego wyboru menu. Bo w ramach cateringu wcale nie musisz mieć z góry ustalonych posiłków, aby skutecznie chudnąć! Ale po kolei.

Aby zamówić zestaw pudełek na każdy dzień od NTFY, skorzystaj z kalkulatora diet. To proste narzędzie, które pomoże Ci obliczyć Twoje dzienne zapotrzebowanie kaloryczne. Zaznacz w formularzu, że chcesz schudnąć, a następnie wypełnij kilka podstawowych danych o sobie i swojej codziennej aktywności. Kalkulator w kilka sekund podpowie Ci, ile kalorii powinieneś przyjmować, aby w połączeniu z ćwiczeniami osiągnąć możliwie szybki, ale i zdrowy efekt zrzucenia zbędnych kilogramów.

Następnie wybierz rodzaj diety dla siebie: Classic, Veggy, Less Carb, Less Gluten & Dairy Free albo Foodie. Pamiętaj, że to tylko wybór bazowy – każdego dnia będziesz mógł wybierać posiłki spośród kilku propozycji z różnych diet, które najbardziej trafiają w Twój gust. Jeśli nie zaznaczysz nic w swoim panelu klienta, otrzymasz dania przeznaczone dla wybranej przez Ciebie jednej z 5 diet. A to wszystko wygodnie, z dostawą pod same drzwi i z ogromną oszczędnością czasu!

Powrót do formy po kwarantannie to wyzwanie, które znacznie ułatwisz sobie, korzystając z diety NTFY. Wypróbuj catering, ćwicz regularnie i obserwuj efekty. Jeśli będziesz jeść zdrowo i ćwiczyć regularnie, tegoroczne późne wakacje z pewnością będą Twoje! A nawet jeśli nie zdążysz zgubić kilogramów do wyjazdu, zrób to po prostu dla siebie. Poczujesz się lepiej i docenisz swoją silną wolę – a efekt przyjdzie w swoim czasie.

PODZIEL SIĘ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here