Żabka – mały, większy, nowoczesny sklep – może być także twój

0
120
Żabka

Jak działa sieć Żabka? Franczyza z dużą ilością lokali znowu rekrutuje. Logo płaza pojawi się na jeszcze większej ilości polskich ulic. Ekspansja trwa – można na niej skorzystać.

Żabka poszukuje ajentów – jak to działa?

Żabka jest siecią, która zatrudnia aż 4 500 ajentów i tworzy 6 000 sklepów. Liczba ta z roku na rok rośnie. Ekspansja doprowadziła do tego, że logo Żabki jest rozpoznawalne przez 97% Polaków. Oznacza to, że niezależnie od tego, z którego regionu Polski państwo są, szansa na to, że radosny płaz nic wam nie mówi, jest bardzo niska. Renomę firma zawdzięcza systematycznemu rozwojowi i inwestycjom. Marka powstała w 1998 roku, jednak przez szersze grono odbiorców dostrzeżona została dopiero niedawno. Od 2009 doskonale radzi sobie wizerunkowo. Zdobywa odznaczenia i mówi się o niej jako o integralnej spółce, która ma duże znaczenie dla biznesu sprzedażowego w Polsce. Potencjalnemu ajentowi franczyzodawca może zaoferować renomę, sprawdzony system, szansę na rozwój i wdrażanie nowoczesnych rozwiązań. Ajenci muszą patrzeć na Żabkę jako na potencjalnego partnera albo przeciwnika, jeśli chcą sprawdzić się w sektorze convenience store. Jest to największa sieć tego typu w Polsce. To przykład największej sieci kawiarni – w końcu Żabka Cafe znajduje się w praktycznie każdym lokalu Żabka. Franczyza jest interesująca w kontekście wizerunkowym – czy ekonomiczny również tak dobrze wygląda?

Żabka – franczyza, czy się opłaca podejmować współpracę?

Współpraca z siecią sklepów Żabka może być wstępem do rozwoju kariery. Sprzedaż to sektor, który cieszy się wysokim zainteresowaniem – pojawia się wielu nowych graczy. Niektóre stare firmy upadają, nowe mają duże bariery wejścia. Handel detaliczny łączy w sobie wszystko to, co jest najlepsze w wymianie towarów i usług – koncentruje wokół siebie ogromne centra logistyczne, szerokie grono dostawców – w tym tych lokalnych, a także buduje zdrową rywalizację, w której wykorzystuje innowację. Te wszystkie plusy są jednak także największymi minusami tego sektora. Bariera wejścia na rynek jest ogromna – nowe sklepy radzą sobie raczej gorzej niż lepiej, a gorzej radzą sobie z marżami – nie mają sprawdzonych dostawców i korzystnych kontraktów. Konkurencja jest ostra – dlatego wiele osób decyduje się na działanie wspólnie i kieruje swój wzrok na sieć Żabka. Franczyza znana jest z tego, że jej ajenci mogą liczyć na wsparcie merytoryczne w prowadzeniu biznesu. Oferowany jest im także tzw. przychód gwarantowany. Zmienia się on co roku. W ramach promocji w 2020 to aż 16 000 złotych. Ajenci zainteresowani prowadzeniem swojego marketu mogą zarobić dosyć sporo.

Żabka – franczyza – czy się opłaca otwierać nowy lokal w naszym mieście?

Jeśli zamierzamy otworzyć nowy lokal marki Żabka, franczyza może skorzystać z naszej wiedzy odnośnie do dogodnej lokalizacji. Gdy mamy szczęście mieszkać w miejscu, gdzie panuje spory ruch, a nie ma jeszcze sklepu Żabka, możemy stworzyć lokal, który od razu będzie generował wysokie obroty. Uda nam się to z pomocą ekspertów marki. Czy się to opłaca? Każdy musi sam to ocenić – nie da się tego stwierdzić.

PODZIEL SIĘ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here